تورم‌های فزاینده شهرداری‌ها را در اداره شهرها با مشکل روبرو کرده است
تورم‌های فزاینده شهرداری‌ها را در اداره شهرها با مشکل روبرو کرده است
اخوان با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای درآمدزایی پایدار در شهرها صورت نگرفته است، گفت: نوسانات غیرمترقبه آسیب بزرگ در اداره شهرهاست و این سال‌ها برای شهرداری‌ها اداره شهرها را با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان با اشاره به تورم‌های فزاینده در کشور اظهار داشت: در سال‌های گذشته، تورم‌های بالای ۴۰ درصد فشار بسیار زیادی را به بودجه شهرها وارد کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای درآمدزایی پایدار در شهرها صورت نگرفته است، ابراز کرد: شهرداری به‌مانند بنگاه‌های اقتصادی است و باید با برنامه‌ریزی، برای مدیریت بهتر شهر در شرایط مختلف آماده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: وضعیت در شرایطی بوده که دیگر نمی‌توان با اقدامات روتین و سیاست‌های سال‌های گذشته، وضعیت درآمدی و هزینه‌ای شهر را کنترل کرد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه نوسانات اقتصادی در سال آینده را نیز نمی‌توان پیش‌بینی کرد، تصریح کرد: نوسانات غیرمترقبه آسیب بزرگ در اداره شهرهاست و این سال‌ها برای شهرداری‌ها اداره شهرها را با مشکلاتی همراه شده است.