قم از شهرهای کمتر توسعه‌یافته در حوزه فاضلاب است
قم از شهرهای کمتر توسعه‌یافته در حوزه فاضلاب است
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به استقبال مردم از لایحه پیشنهاد تبصره آب‌بها، اظهار داشت: شهر قم از نظر توسعه فاضلاب جزء شهرهای کمتر توسعه‌یافته در حوزه فاضلاب بوده و مردم در مناطق مختلف مشکلات زیادی را در این خصوص دارند که با اجرای تبصره سه تا حدودی رفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در شصت و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به لایحه پیشنهاد تبصره آب‌بها، فاضلاب ‌بهاء و حق انشعاب آب و فاضلاب مربوط به تبصره سه شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: مطالبات مردمی در خصوص توسعه انشعاب فاضلاب زیاد بوده و بارها نامه‌هایی را به شورای اسلامی فرستاده‌اند.

وی منطقه بندی در نوع پرداخت حق انشعاب فاضلاب را موردتوجه قرار داد و افزود: باید در عدد حق انشعاب تجدیدنظر شود، زیرا محلات محروم در بعضی از مناطق وجود دارد که نمی‌توانیم تمام منطقه را یکسان در نظر بگیریم.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: استقبال مردم از این طرح قطعی است، زیرا شهر قم از نظر توسعه فاضلاب جزء شهرهای کمتر توسعه‌یافته در حوزه فاضلاب بوده و مردم در مناطق مختلف مشکلات زیادی را در این خصوص دارند که با اجرای تبصره سه تا حدودی رفع خواهد شد.