لیست کاربری‌های مشمول دریافت تجاری موقت تدوین شود
لیست کاربری‌های مشمول دریافت تجاری موقت تدوین شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تجاری موقت در زمان اضطرار و رفع مشکل مردم داده می‌شود و باید به یک قانون کلی برای مشخص شدن مواردی که امکان دادن مجوز موقت وجود دارد، برسیم تا موردی رأی صادر نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با قرائت روایتی از حضرت علی(ع) در بیان جایگاه حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در زمان حیات خود به امام زمان خود در رسیدن به اهدافش کمک و یاری کرده است.

وی با تطبیق آن زمان به زمان فعلی افزود: در این زمان می‌توانیم در سه بخش خدا ترسی، اشتهاد به معنای تلاش و کار جهادی و عفت نه‌تنها در پوشش بلکه در زندگی عفیفانه و سبک زندگی، رأی دادن، دیدن، عمل کردن و در مرحله آخر در پوشش که تنها به زنان نیز منحصر نمی‌شود، امام زمان خود را یاری کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم رأی دادن‌های موردی را موردتوجه قرار داد و گفت: تجاری موقت در زمان اضطرار و رفع مشکل مردم داده می‌شود و باید به یک قانون کلی برای مشخص شدن مواردی که امکان دادن مجوز موقت وجود دارد برسیم تا موردی رأی صادر نشود.