لزوم کمک مدیریت شهری به مجموعه‌های مردم‌نهاد در برگزاری اردوهای راهیان نور
لزوم کمک مدیریت شهری به مجموعه‌های مردم‌نهاد در برگزاری اردوهای راهیان نور
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت برگزاری اردوی راهیان نور را در تربیت نسل سوم و چهارم مؤثر دانست و اظهار داشت: امروز لزوم انجام کار فرهنگی برای دهه هشتادی‌ها و تعلیم و تربیت این نسل به‌خوبی احساس می‌شود و باید از اقدام شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی کل جمهوری اسلامی را حرم می‌دانست و اعتقاد داشت وقتی به مردم خدمت می‌کنیم، مدافع حرم هستیم.

وی برگزاری اردوی راهیان نور را در تربیت نسل سوم و چهارم مؤثر دانست و افزود: امروز لزوم انجام کار فرهنگی برای دهه هشتادی‌ها و تعلیم و تربیت این نسل به‌خوبی احساس می‌شود و باید از اقدام شهرداری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: چرا شهرداری کمک‌های خود را به اردوی راهیان نور در قالب ادوات و تجهیزات انجام نمی‌دهد و می‌توانیم به‌جای کمک نقدی به مجموعه‌های مردمی کمک کنیم، مثلاً در قم مجموعه مردمی بوده که سالانه ۱۵ هزار زائر از سراسر کشور به اردوی راهیان نور می‌فرستد.

وی تأکید کرد: شورای شهر به‌عنوان نماینده مردم باید به مجموعه‌های مردمی کمک کرده و از آن‌ها حمایت کند،‌ سپاه ادوات و امکانات لازم برای اجرای این طرح را دارد و این طرح نیز در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز نیامده و خارج از ردیف بودجه است