بهره بردن از مدیریت هیجان در هدایت نوجوانان در مسیرهای انقلابی/‌دشمن برای هدایت هیجانات نوجوانان برنامه‌ریزی کرده است
بهره بردن از مدیریت هیجان در هدایت نوجوانان در مسیرهای انقلابی/‌دشمن برای هدایت هیجانات نوجوانان برنامه‌ریزی کرده است
حجت‌الاسلام حسن منصوریان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر استفاده از راهکارهای مدیریت هیجان در جذب نوجوانان به جریان‌های انقلابی گفت: جبهه دشمن برای نوجوانان ما برنامه تدوین کرده و برای آن‌ها وقت و هزینه صرف می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در دومین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه‌ساز انقلابی با تأکید بر برنامه‌ریزی کارآمد در حوزه فرهنگ اظهار داشت: امروز ما نیاز به برنامه‌هایی داریم که بتوانیم خروجی آن را در جامعه ببینیم و شاهد تأثیرگذاری آن بر فرهنگ جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه نوجوانان و ذی‌نفعان در شهرها دو جامعه هدف مهم ما هستند که باید برای آن برنامه‌های جامعی تدوین کنیم افزود: در جبهه دشمن برای این دو قشر برنامه تدوین‌شده و برای آن‌ها وقت و هزینه صرف می‌شود و ما امروز شاهد کارهای آن‌ها در فضای مجازی هستیم که چطور هیجانات آن‌ها را در اغتشاشات هدایت می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: باید از هیجانات دوره نوجوانی در جریان انقلاب استفاده کرده و از راهکارهای مدیریت هیجان بهره ببریم، تا بتوانیم نوجوانان را جذب انقلاب کرده و از توطئه‌های دشمنان دور نگه داریم.

وی یکی از برنامه‌های شهر مشهد در هدایت هیجانات نوجوانان را تشریح کرد و گفت: ما در شهر مشهد نوجوانان را وارد حوزه مدیریت شهری کرده و فرصت تصمیم‌گیری در فضای شورا را به آن‌ها داده‌ایم تا وارد فضای انقلابی شوند.

منصوریان در پایان اذعان کرد: چنین گردهمایی‌هایی در اجرای برنامه‌هایی با هدف‌گذاری درست و هماهنگ در سراسر کشور کمک کرده و از موازی کاری سازمان‌های فرهنگی جلوگیری می‌کند.