تونل شهدای امنیت قم یک پروژه ترکیبی است
تونل شهدای امنیت قم یک پروژه ترکیبی است
مهندس امرالهی با بیان اینکه پروژه محور جمهوری اسلامی مناطق چهار و هشت را به منطقه دو و در ادامه به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌کند، اظهار داشتد: این یک خیابان عبوری با سطح عملکرد بسیار بالا است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح الله امراللهی با اشاره به افتتاح پروژه تونل شهدای امنیت قم اظهار داشت: پروژه دو سطحه شهدای امنیت حدفاصل میدان امام حسین(ع) و بلوار یادگار امام(ره) یک پروژه ترکیبی محسوب می‌شود.

وی افزود: این پروژه در عین اینکه یک تقاطع دو سطحه در میدان امام حسین(ع) است، همزمان به طول ۴۰۰ متر خیابان جمهوری اسلامی را در دوسطح ادامه می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، علت دوسطحه شدن این خیابان وجود ۵۴ پلاک بزرگ در مسیر این پروژه بود تا کاهش تملک داشته و پروژه اقتصادی شود.

وی با بیان اینکه پروژه محور جمهوری اسلامی مناطق چهار و هشت را به منطقه دو و در ادامه به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌کند افزود: این یک خیابان عبوری با سطح عملکرد بسیار بالا است.

امراللهی خاطرنشان کرد: در آینده که فاز نهایی این پروژه تا بزرگراه امام علی(ع) اجرایی شود، این خیابان عملکرد خود را بسیار بهتر نشان خواهد داد.