برخی از پروژه های عمرانی  شهرداری قم با مالیات شهروندان ساخته و تکمیل می گردد
برخی از پروژه های عمرانی  شهرداری قم با مالیات شهروندان ساخته و تکمیل می گردد
سعادتمند عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: 218 پروژه عمرانی در قم افتتاح و کلنگ زنی می شود که اعتبار برخی از آن ها از محل پرداخت عوارض شهروندان و مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند با اشاره به  افتتاح یا کلنگ زنی تعدادی از پروژه های شهری در طرح جدید افتتاحیه های شهرداری قم، اظهار داشت: برخی از پروژه های شهرداری با مالیات بر ارزش افزوده شهروندان و موعدیان مالیاتی ساخته و تکمیل می گردد و افتتاح سالانه پروژه های شهری نشان دهنده حرکت سازندگی و عمرانی در شهر مقدس قم است.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری قم افتخار دارد با استفاده از همه ظرفیت های موجود در این دوره ۲۱۸ پروژه از جمله پروژه های مهمی چون زیر گذر خیابان جمهوری در منطقه ۲ و بهره برداری از سایت زیست محیطی پسماند و صدها طرح دیگر را افتتاح یا کلنگ زنی نماید.

رئیس شورای اسلامی استان قم تصریح کرد: اعتبار حدود ۳ هزار میلیاردی این پروژه ها از محل عوارض های شهروندان و کمک های دولتی و به ویژه مالیات بر ارزش افزوده تامین می گردد که جا دارد از همه شهروندان به دلیل این همراهی مادی و معنوی قدردانی و سپاسگذاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با مشارکت های خود مدیریت شهری را همراهی و کمک کرده اند تا توانسته ایم پروژه های بسیار خوبی را در سالهای اخیر به ویژه در سال جاری به بهره برداری و یا به شروع مرحله کار عمرانی برسانیم.

این تحول و تکمیل پروژه های عمرانی قم که برخی از آ« ها مدت زمان زیادی است مردم را چشم انتظار خود گذاشته است، نتیجه نوعی خوش حسابی و قانون مداری مردم قم محسوب می شود که شایسته است تا مجموعه مدیریت شهری با تسریع در تکمیل پروژه ها و جلب رضایت عموم شهروندان در نقاط مختلف شهر، تقدیری واقعی از مردم به عمل آورد.