لزوم حمایت از مدیران اجرایی برای پیشبرد پروژه‌ها
لزوم حمایت از مدیران اجرایی برای پیشبرد پروژه‌ها
دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم حمایت از مدیران مناطق در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های شهری اگر قرار باشد اجرایی شود نباید قدرت ریسک را از مدیر منطقه سلب کنیم زیرا پروژه شهری جلو نخواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،‌ دکتر مصطفی ملایی در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و به میدان آوردن مردم دو رویکرد خوب این شورا در اجرای برنامه‌های امسال است.
وی به شورای هماهنگی پیشنهاد تشکیل یک اندیشکده را داد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارد که یک اندیشکده تاسیس کرده و یک فضای نخبگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و برنامه ریزی طرحهای نو ایجاد کند، همچنین از ظرفیتهای هنرمندان به صورت گسترده در این فضا باید استفاده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دشمنان از ظرفیت هنرمندان ما استفاده کرده و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری شهر قم نیز ظرفیت‌های هنری زیادی دارد که باید از آن بهره ببریم و برنامه‌های ویژه ای برای دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها تدارک ببینیم.
وی در ادامه جلسه در خصوص لایحه تعدیل قرارداد بهره برداری ناوگان اتوبوسرانی تاکید کرد: این لایحه در حیطه وظایف شورای شهر نیست و شهرداری خود می‌تواند این قرارداد را اصلاح کند و تنها مصوبه کمیسیون به شهرداری ارسال شود و نیاز به مصوبه شورا ندارد.
ملایی در پایان به مشکلات تملک در عرصه پروژه بسط شرقی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های شهری اگر قرار باشد اجرایی شود نباید قدرت ریسک را از مدیر منطقه سلب کنیم زیرا پروژه شهری جلو نخواهد رفت و باید از مدیر خود حمایت کنیم زیرا این پروژه برای شهر قرار است اجرا شود.