در اجرای پروژه های شهری از جمله بسط شرقی حرم مطهر، رضایت مالکان گرفته شود
در اجرای پروژه های شهری از جمله بسط شرقی حرم مطهر، رضایت مالکان گرفته شود
صابری با تاکید بر رضایت مندی مالکان در مسیر پروژه های شهری با اشاره به اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر، گفت: قرارداد بسط شرقی هیج معارضی نباید داشته باشد و شهرداری اشتباهاتی در این خصوص انجام داده که باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد به لایحه تعرفه عوارض خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری برای تعیین تعرفه با توجه به تغییر مفاد آن در قانون جدید زحمات زیادی را کشیده است.
وی با تاکید بر برطرف شدن ابهامات لایحه تعرفه عوارض در کمیسیون تلفیق و کمیسیون برنامه و بودجه افزود: همچنین نسبت اشکالاتی که فرماندار به متمم بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری وارد کرده است باید بخشی از متمم از نظر ویرایشی و مفهومی اصلاح شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم به مشکلات قرارداد بسط شرقی حرم مطهر نیز اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای پروژه های شاخص در شهر نیازمند زمان و سعه صدر است، قرارداد بسط شرقی نیز در ادامه مسیر نباید هیچ گونه معارضی داشته باشد.

صابری با تاکید بر مطالعات دقیق قبل از آغاز طرح و عقد پیمان با سرمایه گذاران، اظهار داشت: شهرداری اشتباهاتی در این خصوص انجام داده و باید پاسخگو باشد، تا شروع عملیات عمرانی قرار بوده، چند پلاک باقی مانده نیز با رضایت صاحبان املاک تملک شود، اما متاسفانه دیروز بدون هماهنگی و توافق بخشی از یکی از املاک تخریب شده است.