نام معابر بی دلیل عوض نشود
نام معابر بی دلیل عوض نشود
اخوان عضو شورای اسلامی شهر قم به موضوع نام گذاری شوارع اشاره کرد و گفت: نام گذاری نباید به گونه ای باشد که نام انتخابی لوس شود زیرا با تغییر بی جای نام، مردم از آن استفاده نمی‌کنند و باید این موضوع را در نظر بگیریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،‌ مجید اخوان در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد تعداد اتوبوس‌ها در قرارداد شرکت بهره بردار در سازمان اتوبوسرانی را مورد بررسی قرارداد و اظهار داشت: تعداد اتوبوسهای واگذار شده به شرکت بهره بردار با تعداد اتوبوسهای قید شده در قرارداد مطابقت ندارد.
وی افزود: سرفاصله و نیم راهها بر اساس تعداد اتوبوسها در قرارداد قید شده است و با توجه به کمبود ۵۰ دستگاه اتوبوس این سرفاصله های تغییر کرده و افزایش پیدا کرده است و شرکت شامل جرائمی می‌شود، اما در قرارداد مفادی دارد که به پیمانکار میتوانسته سر فاصله‌ها را تنظیم کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه به موضوع نام گذاری شوارع اشاره کرد و گفت: نام گذاری نباید به گونه ای باشد که نام انتخابی لوس شود زیرا با تغییر بی جا نام مردم از ان استفاده نمی‌کنند و باید این موضوع را در نظر بگیریم.
وی در پایان تاکید کرد: ملاک نام گذاری و جداسازی خیابانها نباید شرقی و غربی باشد زیرا کار قشنگی نیست، در مسیرهای یکپارچه نیز نام گذاری ها باید یکی باشد و نام‌های متعدد مسیرها را پیچیده میکند.