اقدامات انجام شده در پروژه بسط شرقی حرم مطهر به شورا گزارش داده شود
اقدامات انجام شده در پروژه بسط شرقی حرم مطهر به شورا گزارش داده شود
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در این پروژه بر اساس تاکید شهردار باید سه عضو از شهرداری و سه عضو شورا تصمیات گرفته شود را به شورا بیاورند اما تا امروز این اتفاق نیفتاد که باید نسبت به آن دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،‌ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی استقامت در هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد روایتی از امام کاظم(ع) روایت کرد و اظهار داشت: مردی از قم قیام میکند که مردم دور او جمع میشوند که مانند آهن و فولاد مستحکم هستند.
وی یکی از ویژگیهای مردم قم را توکل برخدا دانست و افزود: مردم قم با جان و مال خود از انقلاب و امام حمایت کردند و هزینه سه روز دوران جنگ را بازاریان قم پرداخت کردند و انشالله از پرهیزگاران هستند و انشالله همه جزو این افراد باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص مشکلات بسط شرقی تاکید کرد: در این پروژه بر اساس تاکید شهردار باید سه عضو از شهرداری و سه عضو شورا تصمیات گرفته شود را به شورا بیاورند اما تا امروز این اتفاق نیفتاد که باید نسبت به ان دقت لازم را داشته باشند.
وی در پایان به نام گذاری معابر نیز اشاره کرد و گفت: در این موضوع باید آیین نامه نام گذاری تدوین شود و همچنین دستورالعملی که در حال حاضر است باید به روز رسانی شود.