پاسخگویی به نیاز شهروندان در ارتقای سرانه فرهنگی ورزشی پردیسان
پاسخگویی به نیاز شهروندان در ارتقای سرانه فرهنگی ورزشی پردیسان
نیازمند عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث مجموعه فرهنگی ورزشی پردیسان از جمله اقدامات شایسته برای پاسخگویی به نیاز شهروندان در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی در این منطقه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند افتتاح پروژه‌های شهرداری قم در ایام دهه فجر را اقدامی اثرگذار در ایجاد نشاط و امیدواری در جامعه دانست و اظهار داشت: در همین زمینه پروژه‌های منطقه هشت شهرداری قم نیز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه در این مرحله بازگشایی بلوار ابوطالب(ع) باهدف تسهیل و تسریع عبور و مرور شهروندان، افزایش ایمنی راکبین، ایجاد دسترسی آسان و کنترل روان‌آب‌ها در این منطقه است.

این عضو شورای اسلامی شهر قم به هزینه اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه به طول ۱۸۰۰ متر و عرض ۲۰ متر برای رفاه شهروندان و تسهیل عبور و مرور تکمیل‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل بلوار ابوطالب(ع) که از مطالبات شهروندان عزیز پردیسان بود، قطعاً در عبور و مرور شهروندان و مردم عزیز پردیسان اثرگذاری داشته و از مسیرهای اصلی محسوب می‌شود.

نیازمند با اشاره به افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی پردیسان با نام شهید ذوالفقاری ابراز داشت: این مجموعه باهدف ایجاد زمینه تفریحات لازم و افزایش نشاط اجتماعی در منطقه پردیسان احداث‌شده است که یکی از نیازهای اساسی این منطقه را پوشش می‌دهد.

وی اعتبار این پروژه را ۸۲۰ میلیارد ریال و مساحت آن را ۵ هزار مترمربع دانست و افزود: این مجموعه در زیربنای دو هزار و ۷۰۰ متری طراحی‌شده که امکانات خوبی برای استفاده اقشار مختلف دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر قم توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی را ازجمله نیازهای اساسی منطقه پردیسان دانست و گفت: پیگیری زیادی از سوی شورای شهر برای این مجموعه انجام شد تا مردم عزیز پردیسان بتوانند استفاده کنند.

نیازمند به احداث زیرساخت‌های محله ۹ پردیسان با هزینه ۱۸۵ میلیارد ریالی اشاره کرد و افزود: این پروژه باهدف ایجاد زیرساخت‌های تأسیسات شهری و پاسخگویی به نیاز مردم پیگیری شده است.

وی اظهار داشت: محله ۹ پردیسان در سالهای قبل به مردم واگذارشده بود اما زیرساخت‌های مناسب برای آن ایجاد نشده بود که در حال حاضر تأمین زیرساخت‌ها در جریان است.

احداث شوارع فرعی محلات پردیسان بااعتبار ۴۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهمی بود که این عضو شورای اسلامی شهر قم به آن اشاره کرد.