اقدامات مدیریت شهری در قم در راستای خدمت به مردم است
اقدامات مدیریت شهری در قم در راستای خدمت به مردم است
دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: تحولات خوبی در حوزه مدیریت شهری اتفاق افتاده و بسیاری از اقدامات مدیریت شهری حول خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی ورزشی شهید ذوالفقاری در گام سوم اجرای طرح قم در تحول اظهار داشت: حکومت اسلامی، حکومتی مردم نهاد است؛ یعنی دیدن ظرفیت‌های مردمی و هم باورداشتن ظرفیت‌های مردمی و نیز برای مردم کار و تلاش کردن، اهمیت زیادی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم افزود: در بررسی ها و تحقیقات از کشورها و شهرهای مختلف جهان، می بینیم به برکت مدیریت خوب مدیریت شهری، تحولات خوبی اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات مدیریت شهری حول خدمت رسانی به مردم است و محور، پروژه‌هایی است که مردم به رفاه و آرامش برسند.

ملایی عنوان کرد: از جمله این پروژه ها مربوط به پروژه های ورزشی است و ما درصدد هستیم مردم به ورزش و حرکت های خود نظام بدهند و از ظرفیت های ورزشی استفاده کنند برنامه های ورزشی زیادی تحقق یابد و نیازهای مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان دیده شود.