اهمیت پیش‌بینی تمهیدات حمایتی برای استفاده افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از ناوگان عمومی
اهمیت پیش‌بینی تمهیدات حمایتی برای استفاده افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از ناوگان عمومی
ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده گفت: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده اظهار داشت: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر برای شهرداری این امکان وجود دارد، به تعدادی از این افراد کارت بلیت رایگان داده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی این گروه را برطرف کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهرداری در مورد مساعدت می‌تواند بررسی را انجام دهد و البته همه میدانیم نرخ‌گذاری‌ها با کمترین هزینه‌ها در نظر گرفته‌شده است.
وی دوباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال را درست ندانست و ابراز کرد: امسال نرخ ترمیمی برای تاکسی‌ها نداشته باشیم، زیرا افزایش دوباره قیمت در سال آینده برای جامعه بار روانی خواهد داشت و با رند کردن قیمت‌ها بسیاری از مشکلات پرداخت کرایه‌ها را برداریم.