۲۲ بهمن تبلور علاقه مردم به انقلاب اسلامی است
۲۲ بهمن تبلور علاقه مردم به انقلاب اسلامی است
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم همیشه از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این حمایت از انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و مردم قم نیز با حضور پرشور این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، عامل ظهور انقلاب اسلامی را نفی طاغوت دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با نفی طاغوت آغاز شد و استمرار انقلاب مهم‌تر از ظهور بوده و نشان‌دهنده استقامت در برابر دست‌درازی استکبار بوده که دشمن نتوانست ایران را شکست بدهد.
وی کشور ایران را شکست‌ناپذیر دانست و افزود: مردم همیشه از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حمایت از انقلاب اسلامی را نشان خواهند داد و مردم قم نیز با حضور پرشور این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به یکی از موارد لزوم اصلاح تعرفه پرداخت و ابراز کرد: عوارض باید از تمام مشاغل تجاری گرفته شود و نباید داشتن سقف یا نداشتن سقف باعث کسر عوارض شود و با عنوان تجاری‌های با ماهیت خاص به‌صورت قانونی ذکر شود.