اتحاد ملی و وحدت در کنار توجه به نسل های جدید انقلاب لازمه جنگ ترکیبی امروز است
اتحاد ملی و وحدت در کنار توجه به نسل های جدید انقلاب لازمه جنگ ترکیبی امروز است
ملایی اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی است و امروز نیازمند این می باشیم که حلقه وصلی برای وحدت در کشور باشیم، وحدت و با هم بودن عامل اصلی عبور از این مراحل سخت و شکست نقشه های دشمنان قسم خورده این کشور است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه هشتمین اجتماع بزرگ نوجوانان انقلابی در مصلی نماز جمعه پردیسان و قبل از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت مقوله جهاد تبیین اظهار داشت: علی رغم تلاش گسترده‌ای که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی در چند ماه اخیر و خاصه پس از پیروزی انقلاب در جهت دلسردی مردم و انزوای ایران عزیز داشته اند، اما این درخت هر روز تنومندتر و استوارتر شده و انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم با بصیرت سیر صعودی خود را طی می کند.


وی افزود: در این میان شاخص های مهمی می تواند اثر گذار باشد و باید به این مهم توجه داشته باشیم که ابزار دشمن و زمین این واقعه تغییراتی در پی تغییر نسل ها و ابزارهای موجود داشته است و باید ذیل همین مهم و ناظر به جنگ ترکیبی موجود راهبرد مناسبی را اتخاذ کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با ارائه تحلیلی از مولفه های قدرت، بیان کرد: اطاعت از ولی امر یکی از عوامل مهم در نظام اسلامی است و به فرموده امام خمینی(ره): «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، دشمن نیز به این مهم واقف شده و با هر نمودی به دنبال تضعیف جایگاه ولی فقیه است و به حمد خدای متعال و با حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و خاصه مردم ولایی قم که در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد کشور هستند؛ خنثی کننده این نقشه شوم بوده است.


ملایی ادامه داد: وحدت رمز پیروزی است و امروز نیازمند این می باشیم که حلقه وصلی برای وحدت در کشور باشیم، برنامه های که جریان استکبار در حوزه های فرهنگی و … در حال پی ریزی است ذیل همین مهم است و با تامل در تاریخ گذشته ایران عزیز شاهد هستیم که وحدت و با هم بودن عامل اصلی عبور از این مراحل سخت و شکست نقشه های دشمنان قسم خورده این کشور است.
وی با تاکید بر ارتباط بهتر و با برنامه تر با جوانان دهه هشتادی و نودی؛ توجه به آنان را لازمه جهاد تبیین امروز خواند و گفت: باید ارتباط با دهه هشتادی و نودی ها را زیاد کنیم به نحوی که جریان ذهنی این عزیزان درگیر واقعیت موجود و قدرت و صلابت ایران اسلامی باشد.
ملایی افزود: تجلیل از جوانان و جذب آنان با ذیل تقویت سواد رسانه و آموزش هدفمند ای عزیزان می تواند در تبیین وضعیت موجود کشور و حرکت به سمت تعالی نمود و تاثیر قابل توجهی داشته باشد.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ها در حوزه های مختلف و ناظر به پیشرفت های کشور و توجه به تاریخ شفهای ایران اسلامی برای نسل جدید انقلاب افزود: این عزیزان آینده ساز کشور خواهند بود و باید برای نیازهای ذهنی و سوالات آنان منابع و محیطی برای بیان و حضور فراهم آوریم؛ برگزاری نمایشگاه های از این دست با همکاری این عزیزان خود نمودی از توجه انقلاب و سیر صعودی آن است. جوان ایرانی عزت آفرین است و این عزت را همه متولیان امر باید تبیین و تشویق کنند.