عقب‌ماندگی‌های حوزه پارکینگ با جدیت جبران می‌شود
عقب‌ماندگی‌های حوزه پارکینگ با جدیت جبران می‌شود
محرری با اشاره به اینکه شهرداری قم طی 8 سال گذشته پروژه‌های بزرگ بسیاری را در شهر به بهره‌برداری رسانده‌ است، اظهار داشت: متأسفانه در حوزه پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت بیش‌تری به آن توجه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و معاونین شهرداری قم در ایام دهه فجر حضور مؤثر و خوبی در مساجد و در میان مردم داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم طی ۸ سال گذشته پروژه‌های بزرگ بسیاری را در شهر به بهره‌برداری رسانده‌ است، مطرح کرد: متأسفانه در حوزه پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت بیش‌تری به آن توجه شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم، کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر را مدنظر قرار داد و افزود: در پیاده‌روسازی محدوده خیابان ارم با محدودیت‌های پارک موتورسیکلت مواجه هستیم که باید در پارکینگ‌سازی به‌جای پارک برای موتورسیکلت نیز توجه کنیم.
وی ضرورت بخشی از مناطق در احداث پارکینگ را یاد کرد و گفت: در محدوده خیابان و میدان توحید و گلزار شهدا نیز بار ترافیکی سنگینی وجود دارد که نیازمند احداث پارکینگ در این مکان‌ها هستیم.