عدم استقبال سرمایه‌گذاران در مناطق کم برخوردار علیرغم حمایت‌های ویژه شهرداری قم
عدم استقبال سرمایه‌گذاران در مناطق کم برخوردار علیرغم حمایت‌های ویژه شهرداری قم
اخوان با اشاره به اینکه شاخص‌های برخورداری و توسعه‌یافتگی در شهر باید متوازن باشد، گفت: یکی از دلایل عقب‌ماندگی بعضی از محلات، بی‌توجهی و عدم استقبال سرمایه‌گذاران است، در صورتی که حتی با عدم دریافت عوارض توسط شهرداری نیز، بازهم شاهد رشد و نمو در این مناطق نمی باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در هفتاد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تدوین رتبه‌بندی محلات اظهار داشت: این کار هنوز نیاز به رشد و به‌روز شدن داشته و تازه در ابتدای راه است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی هنوز در این طرح دیده نمی‌شود و لازم است با نگاهی کامل‌تر به شاخص‌های توسعه‌یافتگی نگاه کرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: یکی از دلایل عقب‌ماندگی بعضی از محلات، بی‌توجهی و عدم استقبال از سرمایه‌گذاری است و با اینکه شهرداری در بسیاری از این محلات عوارض دریافت نمی‌کند، بازهم استقبالی نمی‌شود.
وی با مطرح کردن میزان مهاجرت به شهر قم یادآور شد: مهاجرت خارجی و داخلی به شهر قم بسیاری از شاخص‌های برخورداری و توسعه‌یافتگی در شهر را به هم میزند که باید به آن توجه کنیم، زیرا موازنه محلات را به هم میزند.
اخوان در پایان با اشاره به اهمیت رسیدن به واقعیت اذعان کرد: باید اطلاعات درست و شاخص‌ها حقیقی باشد تا به واقعیت‌های ملموس و درست دست پیدا کنیم.