رویکرد شهرداری قم خدمت به‌موقع به مردم است/تقدیر از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح نماز بدون برگزاری افتتاحیه
رویکرد شهرداری قم خدمت به‌موقع به مردم است/تقدیر از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح نماز بدون برگزاری افتتاحیه
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بهره‌برداری از تقاطع نماز بدون برگزاری مراسم افتتاحیه، اظهار داشت: رویکرد شهرداری قم خدمت‌رسانی به‌موقع به مردم است و برای بهره‌برداری از این پروژه منتظر برگزاری مراسم خاصی نشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در آئین افتتاح ۲۷ پروژه حمل‌ونقل و ترافیک شهری قم در گام ششم اجرای مرحله جدید طرح بزرگ “قم در مسیر تحول” که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: حل مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و مدیریت شهری قم بوده است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قم اقدامات بسیاری در این راستا انجام داده است، مطرح کرد: تقاطع‌ها، زیرگذر‌ها و روگذرهای متعدد و افتتاح بلوارهایی مانند بلوار آیت‌الله بروجردی ازجمله این اقدامات است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم از بهره‌برداری از تقاطع نماز بدون برگزاری مراسم افتتاحیه یاد کرد و گفت: رویکرد شهرداری قم خدمت‌رسانی به‌موقع به مردم است و برای بهره‌برداری از این پروژه منتظر برگزاری مراسم خاصی نشد.
وی با بیان اینکه باید مکان‌یابی صحیح برای پارکینگ‌‎ها انجام شود، عنوان کرد: اگر مکان‌یابی پارکینگ‌ها صحیح باشد، شاهد کاهش پارک‌های حاشیه‌ای و در نتیجه کاهش ترافیک هستیم.
اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت صحیح با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: شهرداری به‌عنوان مدافع حقوق عموم مردم باید در مشارکت‌ها مراقب رعایت حقوق مردم باشد.
وی با تأکید بر اینکه در پروژه پارکینگ چارسو شاهد این مشارکت صحیح هستیم، تصریح کرد: امیدواریم این رویه در سایر پروژه‌ها ازجمله پارکینگ بنفشه نیز ادامه داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نگاه علمی و تخصصی شهرداری قم در پروژه‌های مختلف، یادآور شد: این نگاه تخصصی و علمی موجب شده بسیاری از گره‌های شهری با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری رفع شود.