قدس و فلسطین نمادی از آزادی‌خواهی مظلومان است
قدس و فلسطین نمادی از آزادی‌خواهی مظلومان است
به دنبال بمباران بیمارستان "المعمدانی" و  شهادت زنان و کودکان توسط رژیم کودک کش صهیونیستی، شورای اسلامی شهر قم با محکوم نمودن این جنایت و با انتقاد از سکوت مجامع جهانی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، به دنبال بمباران بیمارستان ” المعمدانی ” و  شهادت زنان و کودکان توسط رژیم کودک کش صهیونیستی، شورای اسلامی شهر قم با محکوم نمودن این جنایت و با انتقاد از سکوت مجامع جهانی، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/۶۰)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر حاضر است.

قدس و فلسطین نمادی از آزادی‌خواهی مظلومانی است که ضمن فریاد‌ در مقابل جنایات و ظلم رژیم جعلی و منفور صهیونیستی، وحدت، اتحاد و همت جهان اسلام را شکل داده و به رخ کشورهای نظام سلطه کشانده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر جنایات رژیمی که در سراشیبی اضمحلال و شکست قراگرفته ادامه داشته باشد، نمی توان جلوی نیروهای مقاومت را گرفت.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن محکوم نمودن حملات ددمنشانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس در قتل عام زنان و کودکان بی پناه و با ابراز انزاجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان غزه و اعلام همبستگی با آنان اعلام می دارد، در هزاره دانایی و حق طلبی، ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی، سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد.

شورای اسلامی شهر قم

۱۴۰۲/۰۷/۲۵