لزوم هم افزایی سایر دستگاه ها با شوراهای اسلامی شهر
لزوم هم افزایی سایر دستگاه ها با شوراهای اسلامی شهر
آیت الله بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت شوراها و جایگاه آن در متون دینی و قانون اساسی گفت: مسئولین دولتی ما شوراها را مزاحم کار خود ندانسته بلکه شوراها با مسئولین هم افزا بوده و کارها را رو به جلو می برند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد در بخشی از سخنان خود به ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: شوراها بر اساس اصل ۱۰۰ و ۱۰۶ قانون اساسی برای خدمت به مردم تشکیل شده است.
وی خواستار اهتمام بیشتر شوراها در خدمت به مردم شد و افزود: بر اهمیت شوراها در متون دینی و در قانون تاکید شده و جایگاه ویژه ای برای این نهاد مردمی قائل شده است.
امام جمعه قم تاکید کرد: افرادی که میخواهند وارد شورا شوند باید پایبند به الزامات قانونی بوده و از خدمت به مردم کوتاهی نکنند و در تلاش برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم باشند.
وی در ادامه ویژگی های حضور در شوراها را یادآور شد و گفت: عدم سو استفاده از قدرت و امکانات و اختیارات، پاک‌دستی، توانمندی، خوشنام بودن و دلسوزی برای مردم از لوازم موفقیت هر شورا است.
آیت الله بوشهری در پایان بیان کرد: مسئولین دولتی ما شوراها را مزاحم کار خود ندانسته بلکه شوراها با مسئولین هم افزا بوده و کارها را رو به جلو می برنند.
انتهای پیام/