لزوم تعامل مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران در ایجاد تسهیلگری برای زائران
لزوم تعامل مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران در ایجاد تسهیلگری برای زائران
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در تسهیل گری امور زائران در جمکران گفت: مسئولیت مدیریت شهری در دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم اظهار داشت: باید بدانیم جمکران منطقه پنجاه سال گذشته نیست.
وی تأکید کرد: امام زمان (عج) مسجد مقدس جمکران را برای امروز می‌خواسته و طی این هزار سال گذشته مانند امروز نقش اجتماعی و فرهنگی نداشته است.
تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران امروز به یک پایگاه ملی و بین‌المللی تبدیل‌شده است و نگاه به جمکران باید نگاهی بین‌المللی باشد و مقام معظم رهبری نیز بر توسعه مسجد مقدس جمکران تأکیددارند.


وی با اشاره به دورترین تمام نقاط جهان بیان کرد: هرکجای جهان که شیعیان جمع شده‌اند مسجد مقدس جمکران را می‌شناسند و این واقعیت وجود دارد که باید باور کنیم که مسجد مقدس جمکران امروز بین‌المللی شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد داشتن نگاهی انتقادی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید اشکالات موجود در خدمات‌رسانی در این محدوده رفع شود و مقام معظم رهبری خواستار تسهیلگری امور زائران در این منطقه شده است.
وی در پایان تأکید کرد: مسئولیت مدیریت شهری در دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم و باید این جلسات تکرار شود.
انتهای پیام/