مراقبت از منافع مردم بدون یاری خبرنگاران محقق نخواهد شد
مراقبت از منافع مردم بدون یاری خبرنگاران محقق نخواهد شد
شورای اسلامی شهر قم بر این باور است که مراقبت از منافع مردم شریف شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مصالح مردم و آرمان‌های بزرگ ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی و مطالبه مؤثر خبرنگاران در مسیر انصاف و اخلاق رسانه‌ای محقق نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را بر فعالان عرصه رسانه استان قم تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی مقام معظم رهبری: شما خبرنگاران هستید که این لحظه‌های گذرنده را با تلاش و دلسوزی زیاد، برجسته و ماندگار می‌کنید.

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت بزرگ‌مرد عرصه خبر و اطلاع‌رسانی محمود صارمی، نکوداشت مقام آنانی است که با سوگند به قلم در فراز و نشیب اتفاقات، همچنان بر طریق راستی و درستی، استوار و وفادار و پایدار مانده‌اند.

شورای اسلامی شهر قم بر این باور است که مراقبت از منافع مردم شریف شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مصالح مردم و آرمان‌های بزرگ ارزشمند انقلاب اسلامی و ارائه خدمات عادلانه و درخور شأن به شهروندان، مجاوران و زائران جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی و مطالبه مؤثر خبرنگاران و انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری، در مسیر انصاف و اخلاق رسانه‌ای محقق نخواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات شورای اسلامی شهر و شهرداری قم قدردانی نموده و سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه شما در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارد.