شورای اسلامی شهر مسئول صدور مجوز خانه بازی نیست
شورای اسلامی شهر مسئول صدور مجوز خانه بازی نیست
سبحانی با اشاره به بحث شهربازی در قم، اظهار داشت: از هر پیمانکاری که بتواند شهربازی زیبا و استاندار و وسایل تفریحی در قم برای شهروندان ایجاد کند استقبال خواهیم کرد، شورای شهر در خصوص خانه های بازی هیچ مجوزی نمی دهد و نمی تواند نظارتی هم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، سبحانی با اشاره به خانه های بازی در قم ، تاکید کرد: شورای شهر در خصوص خانه های بازی هیچ مجوزی نمی دهد و نمی تواند نظارتی هم داشته باشد.

عضو شورای شهر قم در ادامه با اشاره به اینکه شهربازی بوستان علوی با پیمانکار جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: ما در قم در خصوص شهربازی و وسایل تفریحی در مضیقه قرار داریم ؛ در قم چندین شهربازی فعال بود که به دلایل مختلف تعطیل و غیرفعال شدند.

سید مجتبی سبحانی با اشاره به مکان های تفریحی در قم برای شهروندان، اظهار داشت: در سطح شهر سعی شده برای تمام مناطق فضای سبز و بوستان هایی با فضای آرام در نظرگرفته شود.

وی ادامه داد: سعی شده در این فضای سبز ها وسایل بازی برای کودکان، لوازم و وسایل ورزشی برای بزرگسالان تعبیه شود و همچنین از درختانی استفاده شود که علاوه بر سایه اندازی خوب، مفید هم باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم با اشاره به بحث شهربازی در قم، بیان داشت: از هر پیمانکاری که بتواند شهربازی زیبا و استاندار و وسایل تفریحی در قم برای شهروندان ایجاد کند استقبال خواهیم کرد و در صورت نیاز به سرمایه گذار هم معرفی می کنیم.

وی ابراز داشت: ما در قم در خصوص شهربازی و وسایل تفریحی در مضیقه قرار داریم ؛ در قم چندین شهربازی فعال بود که به دلایل مختلف تعطیل و غیرفعال شدند.

سبحانی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ شهربازی مناسبی برای خانواده ها در قم نداریم درحالی که در بعضی از شهر ها شاید ۵شهربازی مناسب و استانداری برای استفاده عموم وجود دارد.

شهربازی بوستان علوی با پیمانکار جدید فعالیت خواهد کرد

وی با اشاره به شهربازی بوستان علوی، خاطرنشان داشت: در حال حاضر در خصوص شهربازی بوستان علوی ، پیمانکاری معرفی شده و در حال شروع همکاری با او در این شهربازی هستیم که امیدواریم شهربازی مناسب با تجهیزات جدیدی را برای مردم قم نصب و آماده کنند.

این عضو شورای شهر قم افزود: هرکسی که آمادگی داشته باشد در قم در زمینه شهربازی سرمایه گذاری کند با او همکاری خواهیم کردو تنها شرط ما این است که این سرمایه گذاری برای کسب تجربه در قم نباشد که در این صورت سرمایه گذار در صورت عدم موفقیت فعالیت خود را نیمه کاره رها کرده و می رود.

وی گفت: این فعالیت های نیمه کاره باعث می شود سرمایه گذار دیگری برای سرمایه گذاری در قم اقدام نکند.