ضرورت تجهیز بیمارستان‌های قم به دستگاه زباله‌سوز
ضرورت تجهیز بیمارستان‌های قم به دستگاه زباله‌سوز
جلالی با تأکید بر اینکه تجهیز بیمارستان‌های قم به دستگاه زباله‌سوز کاری ضروری است، گفت: در این رابطه به نظر مکتوب و مشخص دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، شهرداری و شورا نیاز داریم تا ببینیم آیا انجام این کار ضرورتی دارد یا نه.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، عبدالله جلالی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن جلسات استانداری، بر ضرورت تجهیز بیمارستان‌های قم به دستگاه زباله‌سوز تأکید کرد.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به تولید روزانه ده تن زباله عفونی در قم گفت: وقتی برای دفن اموات پروتکل داریم، آیا بهتر نیست نسبت به دفن پسماندهای عفونی حساسیت و جدیت بیشتری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز بیمارستان‌های قم به دستگاه زباله‌سوز کاری ضروری است، گفت: در این رابطه به نظر مکتوب و مشخص دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، شهرداری و شورا نیاز داریم تا ببینیم آیا انجام این کار ضرورتی دارد یا نه.

جلالی با اعلام نظر شورا در این رابطه مطرح کرد: شورا معتقد است انجام این کار یک ضرورت است اما نظر محیط‌زیست و یا دانشگاه علوم پزشکی را نمی‌دانیم، بنابراین در این مورد باید به یک اجماع برسیم.

رئیس شورای شهر قم در ادامه ضمن قدردانی از اطلاع‌رسانی‌ها  و آگاهی‌بخشی‌هایی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در میان مردم می‌شود، اظهار داشت: این آگاهی بخشی برای فرهنگ‌سازی خوب بوده اما به‌عنوان نماینده مردم می‌گوییم که در میان آن‌ها ترس ایجاد نکنید؛ آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی لازم است اما مردم را نباید ترساند.