شهربازی و باغ پرندگان قم قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری برسد
شهربازی و باغ پرندگان قم قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری برسد
جلالی با اشاره به لزوم افتتاح اماکن تفریحی در نیمه نخست سال جاری، اظهار داشت: باید شهربازی و باغ پرندگان قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری رسیده تا مردم که از ابتدای سال در شرایط سخت قرنطینه به سر برده‌اند بتوانند از این امکانات کمال استفاده را ببرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبداله جلالی در چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهرمقدس قم،گفت: باید اماکن تفریحی قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری رسیده تا مردم که از ابتدای سال در شرایط سخت قرنطینه بوده‌اند بتوانند از این امکانات کمال استفاده را ببرند.

عبدالله جلالی اظهار داشت: روز معلم و کارگر و همچنین شورا را به همه افراد مرتبط با این مشاغل تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

عبدالله جلالی نیز ادامه داد: مطلع شدیم نظام‌مهندسی ۴۰ درصد عوارض اخذ پروانه را افزایش داده و این هزینه سنگینی را به جامعه وارد می‌کند و امیدواریم با تجدیدنظر دوباره نرخ جدیدی را اعلام کنند

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سیاست‌های کلی شورا و شهرداری قم افزود: افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های برنامه شورای اسلامی شهر قم و شهرداری بوده و تعداد قابل‌توجهی از این پروژه‌ها در نیمه نخست سال جاری به بهره‌برداری خواهید رسید.

جلالی تعدادی از پروژه‌های سال جاری را مربوط به بخش فرهنگی و تفریحی دانست و تصریح کرد: سال‌ها است شهر قم از نظر امکان تفریحی و شهربازی دچار کمبود است و امسال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی ضمن درخواست از مدیران شهرداری برای افتتاح اماکن تفریحی در نیمه نخست سال جاری، خاطرنشان کرد: باید شهربازی و باغ پرندگان قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری رسیده تا مردم که از ابتدای سال در شرایط سخت قرنطینه به سر برده‌اند بتوانند از این امکانات کمال استفاده را ببرند.

جلالی ادامه داد: باید برنامه‌ای مشخص برای افتتاح پروژه‌ها تدوین شود تا مردم شاهد بهره‌برداری پروژه‌ها بوده و بعد سال‌ها نتیجه عملکرد شهرداری قم را نظاره کنند.