مجلس یازدهم تعیین تکلیف مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت قرار دهد
مجلس یازدهم تعیین تکلیف مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت قرار دهد
احمدی اظهار داشت: مدیریت یکپارچه شهری یکی از ضروریات کلان‌شهرها محسوب می‌شود که می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند. قطعا نبود مدیریت واحد شهری باعث بروز مدیریت‌های چندگانه شده است که موجب موازی‌کاری‌هایی در مسائل زیرساختی شهرها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، علیرضا احمدی نماینده مردم استان قم در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ضمن تأکید بر وحدت و همکاری بیشتر شورای عالی استان‌ها و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً این دو مرکز مردمی می‌تواند مصوبات و قوانین خوبی را برای بهتر زندگی کردن مردم در شهرها و روستاها داشته باشند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد طی انتخابات اخیر،‌ مجلس یازدهم به طبع بهتر از مجلس دهم عمل کند و اقدامات خوبی در جهت رفاه زندگی مردم صورت بگیرد.

احمدی گفت: یکی از مواردی که انتظار می‌رود این است که مجلس، لایحه مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت قرار دهد چرا که سالهاست دولت‌ها وعده اجرای آن را می‌دهند ولی در عمل سرانجامی ندارد.

نماینده مردم استان قم در شورای عالی استان ها گفت: مدیریت یکپارچه شهری یکی از ضروریات کلان‌شهرها محسوب می‌شود که می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند. قطعا نبود مدیریت واحد شهری باعث بروز مدیریت‌های چندگانه شده است که موجب موازی‌کاری‌هایی در مسائل زیرساختی شهرها می‌شود.

احمدی گفت:‌ البته ناگفته نماند که اجرای مدیریت یکپارچه شهری نیاز به یکسری زیرساخت‌ها دارد که تاکنون بخشی از آن مهیا و برای اجرای کامل، دولت باید دست از تصدی‌گری بردارد و امور را به شهرداری‌ها و مردم واگذار کند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر حدود یک دهه است که فقط حرف مدیریت یکپارچه شهری زده می‌شود و نیاز است مجلس شورای اسلامی به صورت جدی‌تری به این موضوع ورود پیدا کند و مدیریت یکپارچه شهری هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.