استفاده از پساب نقطه عطف توسعه فضای سبز در شهر قم
استفاده از پساب نقطه عطف توسعه فضای سبز در شهر قم
مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را یکی از سازمان‌های موفق شهرداری دانست و گفت: استفاده از پساب به‌جای آب شرب و آب چاه نقطه عطف عملکرد سازمان پارک‌ها است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی‌‎نژاد با اشاره به عملکرد سازمان پارک‌ها، اظهار داشت: عملکرد این سازمان از زمان شروع کار با تیم مدیریتی جدید همیشه رو به رشد بود‌ه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را یکی از سازمان‌های موفق شهرداری دانست و افزود: این سازمان ازنظر توسعه فضای سبز شهری، مشارکت و همکاری با مردم و خانواده‌ها، همکاری با مراکز آموزشی، مدارس و درختکاری مجتمع‌ها به‌صورت رایگان کارنامه قابل دفاعی از خود به‌جا گذاشته است.

مالکی‌نژاد توسعه کمربند سبز شهری نیز را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: تکمیل بوستان ولایت، درختکاری حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی، درختکاری منطقه کوهسار و جمکران و اتمام درختکاری اطراف بوستان جوان نیز ازجمله اتفاقات مثبت در حوزه فضای سبز حاشیه شهر قم بوده است.

وی استفاده از پساب را به‌جای آب شرب و آب چاه نقطه عطف عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خواند و تأکید کرد: من به‌عنوان یک شهروندان از عملکرد سازمان کمال تشکر را داشته و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شهر قم در حوزه فضای سبز به یکی از شهرهای موفق و منحصربه‌فرد تبدیل شود.