مرکز پژوهش‌های شورای شهر قم تشکیل شود
مرکز پژوهش‌های شورای شهر قم تشکیل شود
دکتر دهناد تقویت بنیه علمی شورای اسلامی شهر و بررسی دقیق‌تر گزارش‌ها و لوایح را ازجمله فواید تشکیل این مرکز دانست و اظهار داشت: امیدوارم تشکیل این مرکز پس از بحث و بررسی لازم و تعیین ساختار و سازماندهی مطلوب به نتیجه برسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس  قم، سیدمحمدحسین دهناد در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم اظهار داشت: در نشست قبلی رسمی و علنی این شورا و با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، بحث اهمیت اطلاع‌رسانی گسترده در موضوع واکسیناسیون برای تشویق بیشتر مردم به واکسینه کردن خود علیه بیماری کرونا مطرح شد که تحقق این مسئله در هفته اخیر، جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مقدس قم اضافه کرد: خوشبختانه در هفته اخیر، بنرهای اطلاع‌رسانی در موضوع واکسیناسیون علیه بیماری کرونا به همت اداره کل ارتباطات شهرداری در بیش از ۶۰۰ نقطه شهر اکران شده است.
وی به موضوع تمدید قرارداد مشاوران شورای شهر توجه داد و خاطرنشان کرد: همراه کردن هرچه بیشتر افراد متخصص در مدت‌زمان کمتر با پروژه‌های مدیریت شهری و امکان استفاده حداکثری از مشاوره آنان در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا در دستور کار قرارگرفته است.
دهناد با بیان اینکه در حال حاضر و در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل، طرح استفاده از حداکثر مشاوران در کمترین زمان موردتوجه است و شناورسازی مشاوره در دستور کار است، ادامه داد: بر این اساس، طرح راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم با کارگروه‌های تخصصی مطرح‌شده که تحقق این ساختار می‌تواند ثمرات زیادی داشته باشد.
وی تقویت بنیه علمی شورای اسلامی شهر و بررسی دقیق‌تر گزارش‌ها و لوایح را ازجمله فواید تشکیل این مرکز دانست و ابراز امیدواری کرد تشکیل این مرکز پس از بحث و بررسی لازم و تعیین ساختار و سازماندهی مطلوب به نتیجه برسد.