پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت آغاز هفته ناجا
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت آغاز هفته ناجا
هفته ناجا، یادآور غیور مردانی است که برای ایجاد امنیت و آسایش مردم، بدون هیچ چشم داشتی خون خود را نثار نموده‌اند و بخش مهمی از نظم و امنیت شهرکریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضور مجاوران و زائران مدیون آنان است.

به گزارش اداره روابط عمومی، شورای اسلامی شهر مقدس  قم، در پیامی فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است.  مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

۱۳ مهر ماه، در تقویم جمهوری اسلامی ایران یادآور غیور مردانی است که در طول تاریخ درخشان انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری مثال‌زدنی و توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی‌عصر (عج)، برای ایجاد امنیت و آسایش مردم، بدون هیچ چشم داشتی خون خود را نثار نموده‌اند و در شهر مقدس قم بخش مهمی از نظم و امنیت شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضور  مجاوران و زائران مدیون آنان است.

تردیدی نیست که امنیت، رکنی مهم در جوامع بشری محسوب شده و نقش بی بدیل حافظان امنیت و آرامش در کشور ما بسیار مهم است و تقدیم ۱۲۰ شهید نیروی انتظامی استان قم پس از انقلاب شکوهمند اسلامی برای حفظ و حراست همین موهبت بزرگ بوده است.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت همکاری این نیروی تلاش گر با مجموعه مدیریت شهری ابراز داشته، از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و کادر نیروی  انتظامی استان قم تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزندان برومند ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت عنایات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را مسألت می‌نمایند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم