برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در قم/تقدیر از همسران شهدا
برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در قم/تقدیر از همسران شهدا
جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) و تقدیر از خانواده و همسران شهدای گرانقدر به همت جامعه زینب(س) قم، سازمان ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی_اجتماعی شهرداری قم و با حضور مسئولان استانی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) همزمان با شب میلاد مادر خوبی‌ها با حضور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، نرجس نیازمند رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر، حجت‌الاسلام تکیه‌ای مسئول کانون خادمیاران رضوی و اقشار مختلف مردم به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سالن ورزشی پیامبر اعظم(س) برگزار شد.

در این آیین معنوی و بانشاط حجت‌الاسلام مرتضی وافی طی سخنانی از ویژگی‌های ممتاز و جایگاه و منزلت والای حضرت زهرا(س) در آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) مطالبی بیان کرد و در ادامه مدیحه‌سرایی علی حبیب زاده در وصف سیده نساء العالمین انجام شد.

در بخشی از این مراسم شاد و جذاب از جمعی از خانواده و همسران شهدای والامقام قم به رسم قدردانی و قدرشناسی تقدیر به عمل آمد، تجلیل از مادران دارای ۴ فرزند نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از بخش‌های دیگر این جشن بزرگ و مردمی بود.

در پایان این آیین، هدایا و جوایز ارزنده‌ای به‌قیدقرعه به تعدادی از شهروندان اهداء شد.