بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی هتک حرمت تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران
بیانیه شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی هتک حرمت تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران
به‌دنبال هتک حرمت تمثال حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در بیانیه‌ای این حرکت بزدلانه از سوی عناصر ضد انقلاب را قوياً‌ محكوم و بر شناسايی و معرفی هتاكان و عناصر اين حادثه، توسط دستگاه‌های امنيتی و قضايی تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور بیانیه ای، هتک حرمت تمثال حضرت امام خمینی(ره) از سوی عناصر ضد انقلاب را قویاً‌ محکوم و بر شناسایی و معرفی هتاکان و عناصر این حادثه، توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ. سوره صف آیه ۸

هتک حرمت تمثال مبارک امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آستانه دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران در شهر عش آل محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم توسط عناصر خودفروخته به بیگانگان و بدخواهان نظام، عملی ناروا و زیان بخش و سزاوار تقبیح است.
هوشیاری و نشان دادن حساسیت از سوی اقشار ملت همیشه در صحنه و انقلابی قم و به خصوص سلسله جلیله روحانیت، درسی تاریخی به نمایش گذاشت که امید می رود از این پس کسی جرات اینگونه هتاکی ها را به خود ندهد.
اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در ایران اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای و با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن این مرز و بوم، با سرلوحه قرار دادن شعار سال، با افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را طی خواهند کرد.
شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه در هتک حرمت به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران؛ امام خمینی (قدس سره) از سوی عناصر ضد انقلاب؛ این اقدام را قویاً‌ محکوم و بر شناسایی و معرفی هتاکان و عناصر این حادثه، توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی تاکید می نماید.