مدیریت شهری قم بیشترین تعامل را در احداث کتابخانه‌های عمومی دارد
مدیریت شهری قم بیشترین تعامل را در احداث کتابخانه‌های عمومی دارد
مسگری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در احداث کتابخانه‌های عمومی بیشترین همکاری و تعامل را در سال‌های گذشته داشته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی  شهر مقدس قم، محمود مسگری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی قم که با حضور استاندار در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قم طی سال‌های اخیر ۱۰ میلیارد تومان تخفیف در مباحث مربوط به آتش‌نشانی و سایر امور به کتابخانه عمومی آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) اعمال کرد.

به گفته وی همچنین در احداث مساجد نیز شهرداری قم علاوه بر تسهیل در مباحث تجاری، در احداث کتابخانه در مساجد نیز هیچ‌گونه هزینه‌ای در زمینه صدور پروانه و سایر خدمات دریافت نمی‌کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمک نیم درصدی مجموعه مدیریت شهری در توسعه کتابخانه‌های عمومی، تصریح کرد: حجم کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهرداری قم در توسعه کتابخانه‌های شهری بسیار بیشتر از این مقدار است.

وی با تأکید بر کمبود کتابخانه عمومی در پردیسان گفت: هم‌اکنون ۴ هزار متر زمین در جنب دانشگاه شهاب دانش مستعد احداث کتابخانه است و مقدمات اولیه آن طی سال‌های اخیر با دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی از مراجع تقلید صورت گرفته است.

مسگری خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم در احداث کتابخانه‌های عمومی بیشترین همکاری و تعامل را دارد.