پیمانکاران متخلف در پارکینگ‌های عمومی قم جریمه می‌شوند/اعمال جریمه برای یکی از پیمانکاران متخلف
پیمانکاران متخلف در پارکینگ‌های عمومی قم جریمه می‌شوند/اعمال جریمه برای یکی از پیمانکاران متخلف
دکتر دهناد با اشاره به این مهم که یکی از دلایلی که باعث ایجاد نارضایتی مردم از نرخ بالای پارکینگ‌ها شده تفاوت نرخ دریافتی با نرخ مصوب است، گفت: در صورت تخلف پیمانکاران پارکینگ‌های عمومی، کمیته انضباطی تشکیل‌شده و پیمانکار متخلف جریمه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در چهل و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با انتقاد از تفاوت نرخ پارکینگ‌ها با نرخ مصوب شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث ایجاد نارضایتی مردم از نرخ بالای پارکینگ‌ها شده تفاوت نرخ دریافتی با نرخ مصوب است.

وی از تخلف پیمانکاران در پارکینگ‌ها خبر داد و گفت: نرخ دریافتی از مردم با نرخ مصوب شورا تفاوت داشته و در یک مورد نیز یکی از پیمانکاران ۱۰ میلیون تومان جریمه‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: در صورت تخلف پیمانکاران کمیته انضباطی تشکیل‌شده و پیمانکار متخلف جریمه و یا خلع می‌شود.

وی خواستار شفاف‌سازی نرخ پارکینگ شد و ابراز کرد: یکی از علل تفاوت نرخ دریافتی با نرخ مصوب، شفاف نبودن تعیین ساعت پارک بوده است، به صورتی که سامانه‌ها امکان محاسبه زیر یک ساعت را ندارند.

دهناد تأکید کرد: در محاسبه نرخ پارک باید عدد به سمت نرخ کمتر گرد شود و بیشتر از ساعت واقعی محاسبه نشود تا مردم دچار سرگردانی و اجبار به پرداخت هزینه بالای پارک نشوند.