لزوم افزایش دایره مخاطبان کنگره ملی شهدای استان قم
لزوم افزایش دایره مخاطبان کنگره ملی شهدای استان قم
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص ترویج گفتمان انقلاب، اظهار داشت: باید برای همه یک‌میلیون و 400 هزار نفر جمعیت شهر قم برنامه داشته باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت اجرای اقدامات فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال جنگ تحمیلی را گنج می‌دانند و باید از این گنج همه اقشار جامعه بهره ببرند.

وی یکی از دیدارهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و افزود: مقام معظم رهبری تأکید دارند گفتمان انقلاب اسلامی را باید بین مخاطبان خاکستری و حتی فراتر از آن گسترش دهیم، نتیجه این دغدغه رهبری باید به ترویج این گفتمان اهمیت زیادی دهیم و در این شرایط نیاز آن بیشتر احساس می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید در برنامه‌های کنگره شهدای استان جدا از خانواده شهدا به سایر افراد نیز توجه کنیم و برای همه یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت شهر قم برنامه داشته باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود.

وی افزایش دایره مخاطبان را از جمله ملزومات برگزاری بهتر کنگره شهدای استان قم دانست و افزود: توجه به جوانان و نوجوانان سرمایه فرهنگی ناشی از برگزاری این کنگره را افزایش خواهد داد.