مدیریت شهری قم از آثار رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان حمایت می کند
مدیریت شهری قم از آثار رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان حمایت می کند
نیازمند با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در زمینه فرهنگ شهروندی و انقلابی، اظهار داشت: این رویدادها می تواند یاری گر مدیریت شهری در تحقق اهداف باشد، زیرا حمایتی مالی حتی در تولیدات کوچک از این جوانان باعث پیشرفت بیشتر آنها در تولید محتوای دیجیتال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در بازدید از محل برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم که در محل باغ‌موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار جدید است ازآنجایی‌که این رویداد در برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم نیز گنجانده شده است و با حضور و شور و علاقه جوانان همراه است مثبت ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این نوع برنامه‌ها باید بیشتر شود، روی‌آوردن به تولید محصولات هنری در زمانی که با حمله ترکیبی دشمن روبرو هستیم قابل‌تقدیر است؛ زیرا ظرفیت و استعدادی که جوانان ما در این زمینه دارند به بهتر شناخته‌شدن ارزش‌های انقلاب و شهدا و آشنایی آنها با شهدا کمک می‌کند.

نیازمند تصریح کرد: جوانان ما دوران دفاع مقدس را درک نکردند چنین رویدادهایی که به تولید آثار هنری می‌پردازد به شناخت جوانان از ارزش‌های انقلاب کمک می‌کند؛ زیرا خودشان دخیل در مسئله هستند، عصر دیجیتال و رسانه است و تمامی رسانه‌ها در اختیار قدرت‌های جهانی قرار دارد و نباید این میدان را خالی کنیم.

عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: امیدواریم این رویدادها به‌صورت بیشتر و مؤثرتر پیگیری و اجرا شود؛ زیرا جوانان امروز جامعه استعداد و آشنایی بسیار خوبی در این زمینه دارند که می‌توانند هنرهای عالی را تولید کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مدیریت شهری در برنامه‌های خود از تولیدات این رویداد استفاده خواهد کرد تا مشوقی برای شرکت‌کنندگان باشد؟ گفت: یکی از برنامه‌هایی که می‌توان به‌صورت جدی آن را پیگیری کرد این است که برنامه‌هایی که مدیریت شهری در زمینه فرهنگ شهروندی و فرهنگ انقلابی دارد با استفاده از آثار موفق در این رویداد باشد، زیرا حمایتی مالی حتی در تولیدات کوچک از این جوانان باعث پیشرفت بیشتر آنها در تولید محتوای دیجیتال می‌شود و ایجاد یک تیم قوی می‌شود.