پیام تبریک شورای اسلامی شهر قم به مناسبت آغاز دهه کرامت
پیام تبریک شورای اسلامی شهر قم به مناسبت آغاز دهه کرامت
برگزاری هر چه شایسته و پرمحتوای برنامه ها و جشن های دهه کرامت که با شعار و هدف «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» برگزار می شود، عاملی مهم و تأثیرگذار در تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان و حرکتی بزرگ در تعمیق باورهای دینی محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و فرا رسیدن دهه مبارک کرامت را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

حرکت عظیم و مبارک حضرت علی بن‌موسی الرضا (علیه الاف التّحیّه و الثّناء) و خواهر بزرگوار ایشان، حضرت فاطمه‌ی معصومه (سلام اللَّه علیها)، در تاریخ ملت ایران و تاریخ تشیع، یک حرکت سازنده و تأثیرگذار بوده است.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)

دهه اول ماه ذی‌القَعده که آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است، بدون تردید دهه کرامت فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج و تعمیق معارف ناب اسلامی و فرهنگ حیات بخش اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

در میانه جنگ ترکیبی و شناختی صورت گرفته با مکر دشمنان و به بهانه واهی آزادی زنان، تبیین سیره نورانی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (سلام اللَّه علیها) در آستانه این ایام مبارک و روز گرامیداشت دختران، خنثی کننده فتنه های مکرر خواهد بود.

روشن است که تکریم و تعظیم دهه نورانی کرامت و برگزاری هر چه شایسته و پرمحتوای برنامه ها و جشن های این دهه که با شعار و هدف «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» برگزار می شود، عاملی مهم و تأثیرگذار در تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان و حرکتی بزرگ در تعمیق باورهای دینی محسوب می شود.

دهه کرامت در کنار توجه به فضائل اهل بیت علیهم السلام یادآور این مهم است که راه پیشرفت، تعالی و سلامت جامعه بازگشت به فرهنگ اهل بیت(ع) است، چون وقتی در شعاع کرامت اهل بیت(ع) قرار بگیریم، از بدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌شویم.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، فرا رسیدن اول ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، و یازدهم ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور گنج عصمت و سکاندار سفینه ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه نورانی کرامت را به تمامی ساکنان شهر عش آل محمد(ص) و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم

۱۴۰۲/۰۲/۳۱