پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی
فراجا بازوان قدرتمند نظام در تامین و حفظ آسودگی هموطنان در تمامی لحظات زندگی است و شان و اعتبار غیرقابل توصیف آن نزد افکار عمومی، ثمره حماسه‌هایی است که فرماندهی انتظامی در وجب به وجب خاک ایران عزیز آفریده‌ است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب: ماموران نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند.

گرامیداشت هفته انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن یادآوری دلاوری‌ها و ایثار پرسنل جان برکف آن نهاد انقلابی، قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان باشیم، یقینا بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور عزیزمان ایران، مرهون مجاهدت‌های مخلصانه پرسنل آن سازمان خدمتگزار است.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم بر این باور هستند که بخش مهمی از مسیر توسعه آستان نورانی کریمه اهل بیت(س)جز با همدلی، مجاهدت و اقتدار فراجا در راستای پشتیبانی از سازمان ها ودستگاه های خدمتگزار در کنار برقراری نظم و امنیت اجتماعی هموار نخواهد شد.

فراجا بازوان قدرتمند نظام در تامین و حفظ آسودگی هموطنان در تمامی لحظات زندگی است و شان و اعتبار غیرقابل توصیف آن نزد افکار عمومی، ثمره حماسه‌هایی است که فرماندهی انتظامی در وجب به وجب خاک ایران عزیز آفریده‌ است. ایفای رسالت‌های خطیرِ تامین امنیت و دفاع از جان و مال مردم توسط سربازان غیرتمند، درجه‌داران فداکار و سرداران بی‌باکِ فراجا نگین درخشان کارنامه آنان در پیشگاه خداوند متعال و ملت قدرشناس ایران است که با هیچ افتخاری قابل جایگزینی نیست.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت همکاری این نیروی تلاش گر با مجموعه مدیریت شهری ابراز داشته، از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و کادر نیروی انتظامی استان قم تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون این فرزندان برومند ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت عنایات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را مسألت می‌نماید.