سازمان توسعه عمران قم به خودباوری فنی و اجرایی رسیده است
سازمان توسعه عمران قم به خودباوری فنی و اجرایی رسیده است
طلائی با اشاره به اینکه سازمان توسعه عمران شهرداری قم به کانون خودباوری فنی و اجرایی مهندسان بومی شهر قم تبدیل شده است، گفت: هر چه برای بهبود توان تخصصی و دانش بومی هزینه شود، یک سرمایه گذاری پرسود است. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با اشاره به فعالیت های سازمان توسعه عمران شهرداری قم اظهار کرد: این سازمان با بودجه ۴۴۰ میلیارد تومانی، جایگاه ویژه ای در میان مجموعه‌های عمرانی استان قم دارد و در حیطه‌های مختلف از اجرای پروژه‌های کلان تا کارخانه آسفالت به نوعی سرآمد است.
وی افزود: شورای اسلامی شهر قم توقع بالایی از عملکرد اجرایی و فنی سازمان توسعه عمران شهرداری قم داشته و اهتمام به تربیت نیروهای متخصص برای شهر قم در این سازمان مطالبه ای جدی است که در سال‌های اخیر بسیار خوب به آن پرداخته شده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در حال حاضر سازمان توسعه عمران شهرداری قم چند پروژه مهم شهری از جمله تقاطع محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی را در دست اجرا دارد گفت: پروژه تونل غدیر به عنوان یک زیرگذر حیاتی با انبوهی از معارضات از دیگر پروژه‌های زیرساختی شهر است که این سازمان آن را به خوبی اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هر پروژه خصوصیت و چالش‌های خاص خود را دارد افزود: مزیت انجام این پروژه‌ها در سازمان توسعه عمران این است که تجربیات مختلف فنی، تاسیساتی، سازه‌ای و… موجب ارتقای تخصص و توان نیروها شده و سرمایه‌ای برای پیشبرد امور عمرانی شهر محسوب می‌شود.
طلایی مهندسان بومی شهر را سرمایه بزرگ شهرداری قم دانست و اظهار کرد: هر چه برای بهبود توان تخصصی و دانش بومی هزینه شود، یک سرمایه گذاری پرسود است.
وی خواستار توجه به تربیت مهندسان جوان با استانداردهای ممتاز در این سازمان شد و گفت: لازم است نیروهای فنی و عمرانی شهرداری قم نسبت به تجربه نگاری و مکتوب سازی دانش فنی خود برای بهره‌مندی نسل جدید اقدام کنند.