پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی عملیات تروریستی کرمان
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی عملیات تروریستی کرمان
مسلما خون شهدای جنایت تروریستی کرمان، همانند دیگر شهدای والا مقام ایران اسلامی؛ شجره طیبه وحدت، انسجام و همبستگی ملی، دینی و تمدنی را در سراسر کشور عزیز ایران آبیاری خواهد نمود و دشمنان ایران اسلامی مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی اقدام تروریستی و شهادت جمعی از هم‌وطنان گرامی در مسیر زیارت سردار دلها، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله واناالیه راجعون

در سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سالگرد شهادت قهرمانانه سردار شهید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز، هنوز آتش خشم و کینه و بغض بدخواهان و در راس آنها رژیم صهیونیستی و اذناب آن از این یگانه دوران فروکش نکرده است، و این بار ماشین کشتار دست نشانده‌های استکبار جهانی وحشیانه، مردم بی پناه را هدف گرفت و آنها را ناجوانمردانه به خاک و خون کشید، تا قلوب این ملت شهید پرور را جریحه دار کند.

بی تردید این حادثه تروریستی جنایتکارانه، نشانگر قساوت و ددمنشی دشمنان کوردل انقلاب و مزدوران استکبار جهانی در برابر عزت، ایمان و عظمت مردم انقلابی ایران اسلامی است و دلیلی روشن و متقن بر حقانیت ملت ما و نگاه سترون و عقیم کسانی است که مترصد فرصتی هستند تا خواب های آشفته خود را تعبیر کنند.

استکبار جهانی و دشمنان ملت، در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تروریسم تکفیری و ضدانقلاب اسلامی بدانند همچنان مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود، مسلما خون شهدای این جنایت تروریستی همانند دیگر شهدای والا مقام ایران اسلامی؛ شجره طیبه وحدت، انسجام و همبستگی ملی، دینی و تمدنی را در سراسر کشور عزیز ایران آبیاری خواهد نمود.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدا، شهادت هموطنان بی دفاع کشورمان را به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان کرمان تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند رحمان برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و برای شهدای عالی مقام این حادثه دلخراش تروریستی، علو درجات مسئلت می‌نماید.

۱۴۰۲/۱۰/۱۳