با انتخاب اصلح در تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی سهیم باشیم
با انتخاب اصلح در تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی سهیم باشیم
طلایی با دعوت آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: امروز شرکت در انتخابات فارغ از تائید و یا تکذیب هر گروه یا حزبی یک وظیفه انقلابی و ملی است و باید با انتخاب اصلح در تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی سهیم باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی ضمن تشکر از برگزارکنندگان انتخابات ۱۱ اسفندماه در فضایی امن و رقابتی از مردم خواست با حضور حداکثری خود در تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد سهیم باشند.

متن بیانیه وی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

در ابتدای چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی در حالی آماده شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اسلامی می‌شویم که دشمن با چشمانی بیدار در حال رصد تحولات کشور ایران است.
امروز شرکت در انتخابات فارغ از تائید و یا تکذیب هر گروه یا حزبی یک وظیفه انقلابی و ملی است و باید با انتخاب اصلح در تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی سهیم باشیم.
انقلاب اسلامی که از روز نخست مشروعیت خود را از مردم و حمایت مردم گرفته امروز نیز با حمایت حداکثری مردم بار دیگر در مسیر عزت و استقلال گام بزرگی بر خواهد داشت تا علاوه بر شعار آزادی و استقلال این آرمان خود را پای صندوق رأی به جهان نشان دهد.
در پایان نیز بنده به‌عنوان خدمتگزار کوچکی از شهر قم از همه‌کسانی که برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش می‌کنند ،تشکر می‌کنم.

حسن طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم