تقدیر شورای اسلامی شهر قم از حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند/تبریک به منتخبین استان
تقدیر شورای اسلامی شهر قم از حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند/تبریک به منتخبین استان
شورای اسلامی شهر قم از حضور حماسه ساز مردم با بصیرت قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در راستای انسجام و همبستگی ملی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی از حضور حماسه ساز مردم با بصیرت قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در راستای انسجام و همبستگی ملی تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور حماسه ساز مردم با بصیرت قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که مردم شهر عش آل محمد(ص) در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.
انتخاب حضرت آیت الله سید محمد سعیدی دامت برکاته به عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، دکتر محمد منان رئیسی و حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش به عنوان نمایندگان مردم شریف قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض نموده و مزید توفیقات منتخبین عزیز را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستاریم.
همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به ویژه اعضای ستاد انتخابات استان، کارکنان استانداری، فرمانداری‌ و بخشداری‌ها، عوامل اجرایی، مدیریت شهری، امنیتی، انتظامی، نظارتی، خدماتی و پشتیبانی، عوامل صدا وسیمای مرکز استان، اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالین فضای مجازی که با تلاش شبانه روزی خود، مقدمات این حماسه غرورانگیز را فراهم کردند، صمیمانه قدردانی می نمائیم.
امید است با اتحاد و انسجام در پرتو الطاف الهی و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه به مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب باشیم.

شورای اسلامی شهر مقدس قم

یازدهم اسفند ۱۴۰۲