جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024
پ
  • شناسه : 1490
  • 16 اسفند 1397 - 11:53
  • 1081 بازدید
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
چلالی ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبداله جلالی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های عمرانی، مجموعه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است افزود: توسعه فضاهای سبز نیز در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم لحاظ شده و توجه به تملکات به خصوص در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گرفته است و در خصوص حمل و نقل و ترافیک، توسعه ناوگان حمل و نقل و ایجاد پل‌های سه سطحه مدنظر است.

وی گفت: لایحه بودجه دارای توضیحات فنی و پیوست‌های لازم است که در کمیسیون‌های مختلف شورا با حضور کارشناسان شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز درصد خوبی از بودجه برای این امر اختصاص یافته است.

جلالی ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که ساخت و ساز مسکن که یکی از منابع درآمد شهرداری‌ها است کاهش یافته و این امر موجب کاهش درآمد شهرداری می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ انتظار بیشتری از محل اخذ کمک‌های دولتی داریم که امیدواریم عوارض سوخت در سال ۹۸ برای شهر قم اختصاص یابد.

برچسب ها

امکان برپایی بازارچه‌های موقت در ۱۳ بوستان شهری قم/برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم 06 اردیبهشت 1403
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم خبر داد:

امکان برپایی بازارچه‌های موقت در ۱۳ بوستان شهری قم/برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

نیازمند از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت‌نام بانوان شاغل برای ساماندهی و حمایت خبر داد و گفت: 13 بوستان برای برپایی بازارچه‌های محلی مشخص‌شده و سازمان فرهنگی نیز بازگشایی دو مرکز آموزشی را برای کسب‌وکارهای خانگی را در دستور کار قرار داده است.

صدور یک‌هفته‌ای پروانه‌های ساختمانی، مطالبه شورای اسلامی شهر قم است 06 اردیبهشت 1403
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم:

صدور یک‌هفته‌ای پروانه‌های ساختمانی، مطالبه شورای اسلامی شهر قم است

امرالهی با بیان اینکه شهرداری قم در پیاده‌سازی نظام شهرسازی الکترونیک و صدور برخط مجوزها هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد، اظهار داشت: صدور یک‌هفته‌ای پروانه‌های ساختمانی مهم‌ترین هدف شورای اسلامی شهر در فرایند شهرسازی الکترونیکی است که به‌خاطر مباحث حقوقی هنوز عملیاتی نشده است.

سرانه ۱۰ میلیون تومانی به ازای هر نفر در بودجه عمرانی شهرداری قم/روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر می‌شود 06 اردیبهشت 1403
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم:

سرانه ۱۰ میلیون تومانی به ازای هر نفر در بودجه عمرانی شهرداری قم/روزانه ۳ میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر می‌شود

اخوان با اشاره به سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم گفت: روزانه 3 میلیارد تومان و درمجموع یک هزار میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر بوده و برای هر نفر در قم 10 میلیارد تومان بودجه عمرانی هزینه می‌شود و در کل 11 هزار میلیارد تومان در این حوزه تعیین بودجه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.