سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در صحن علنی شورای شهر قم
سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در صحن علنی شورای شهر قم
اعضای شورای اسلامی شهر قم در یکصد و هشتمین جلسه رسمی و علنی با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیسم اعلام نموده و چند روز از حقوق خود را به مردم مظلوم غزه اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، صد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم امروز صحنه ابراز انزجار اعضای شورای شهر قم بود که با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و فرانسه بر جنایت‌های رژیم‌های حامی نیز تأکید شد.

بیداری مردم جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیسم

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت اتفاقات جهان را که پیرامون جنگ غزه را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: امروز اتفاقات عالم در مورد جنایات غزه برای اولین بار است که در حال رخ دادن است و اعتراض جهان به این جنایت نشان بیداری آزادی‌خواهان در جهان است.

وی یادآور شد: برای نخستین بار تجمعی بیشتر از هزار نفر در آمریکا و انگلیس و حتی آلمان در اعتراض به جنایت‌های صهیونیسم تشکیل‌شده و این پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت و حماس است.

عضو شورای اسلامی شهر قم از کشته شدن ۲۹۱۳ طفل در حملات اسرائیل به غزه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۳ درصد از شهدای غزه کودکان فلسطینی بوده که جنایتی بزرگ در تاریخ است و سابقه‌ای برایان نمی‌توان پیدا کرد.

وی ادامه داد: کشته شدن بیش از ۴ هزار نفر بالای ۱۴ سال و ۳۱۲۹ خانم باید در جهان روشنگری شود تا همه دنیا به اعتراض به این رژیم جنایتکار به پا خیزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نام گذرای میادینی به نام غزه و فلسطین در شهر قم و اختصاص حقوق چند روز از اعضای شورای اسلامی شهر قم به غزه را نشان از رویکرد آزادی‌خواه شورای شهر دانست و تصریح کرد: امروز شورای شهر قم پیشگام این آزادیخواهی است و امیدواریم شاهد پایان این جنایت در غزه باشیم.

نسل‌کشی در غزه باید متوقف شود

روح اله امرالهی رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به هدف نام‌گذاری‌ها رخدادها و مناسبتها در شوارع و معابر گفت: امروز شرایط سختی در غزه حاکم است و جنایاتی در حد جنایت هیروشیما و ناگاساکی در حال رخ دادن است.

وی نسل‌کشی در غزه را با جنایات روز عاشورا مقایسه کرد و افزود: نام‌گذاری میادینی به نام غزه و فلسطین برای ثبت این جنایات در تاریخ است و اجازه فراموشی این نسل‌کشی به تاریخ داده نمی‌شود و باید این جنایت متوقف شود.

انتهای پیام/