لزوم مطالبه گری مدیران برای توسعه قم؛ عملکرد مدیریت شهری در قم قابل دفاع است
لزوم مطالبه گری مدیران برای توسعه قم؛ عملکرد مدیریت شهری در قم قابل دفاع است
حجت‌الاسلام مظفری با قابل دفاع خواند عملکرد مدیریت شهر و اعتماد مردم نسبت به مدیران شهری در قم گفت: یکی از دلایلی که بودجه شهرداری محقق می‌شود اعتمادی است که مردم به عملکرد مدیریت شورا و شهرداری دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم از پشتیبانی شورای شهر در اجرای برنامه‌های شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: کارهای زیادی در توسعه شهر انجام‌شده است که شورا و شهرداری مسبب آن بوده‌اند.
وی اقدامات مدیریت شهری را در بین مردم قابل‌لمس دانست و افزود: یکی از دلایلی که بودجه شهرداری محقق می‌شود اعتمادی است که مردم به عملکرد مدیریت شورا و شهرداری دارند و می‌دانند با پرداخت عوارض شهرداری بودجه برای رفاه و آبادانی شهر مصرف می‌شود.
رئیس دادگستری استان قم تصریح کرد: اگر مردم‌باور نداشتند که عوارض برای رفاه خودشان هزینه می‌شود یا هدر می‌رود انگیزه‌ای برای پرداخت عوارض پیدا نمی‌کردند و این‌یک واقعیت است که هر مدیر یا مسئولی عملکرد خوبی داشته از پشتیبانی مردم برخوردار شده است و در مورد عوارض نیز عموم مردم با رضایت پرداخت می‌کنند.
وی با درخواست از مدیران و مسئولان بر توجه بر جهاد تبیین تأکید کرد: برای حل مشکلات مردم تلاش کنید و در کنار آن باید به مردم اطلاع‌رسانی شود، امر مهم تبیین اقدامات انجام‌شده برای مدیران هنوز در کشور ما جا نیفتاده است و در دادگستری نیز این ضعف وجود داشته و مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر اطلاع‌رسانی دارند.
وی سپس اقدامات شورا و شهرداری قم را قابل دفاع خواند و خاطرنشان کرد: البته نقص‌هایی هم وجود دارد که باید رفع شود، اما درمجموع تمام اقدامات قابل دفاع بوده و باید صادقانه نواقص رفع شود و اگر انتقادی می‌شود اعلام کنید و بگوید این نقص وجود داشته و در جهت رفع آن حرکت کرده‌ایم و از کسی که نقد می‌کند تقدیر کنید.
رئیس دادگستری استان قم سپس عملکرد دولت را نسبت به قم مورد ارزیابی قرارداد و گفت: دولت سیزدهم حمایت‌های خوبی از استان قم دارد و باید قدر این شرایط را دانسته و برای قم کارکرد و نباید در مطالبه کوتاهی کنیم درحالی‌که هنوز مطالبه گری خوبی نشده است.
انتهای پیام/