پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت تحقق «وعده صادق»
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت تحقق «وعده صادق»
شورای اسلامی شهر مقدس قم با تقدیر از تحقق «وعده صادق» که با عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی، موجب شادی عمیق همه مستضعفان جهان شد، بر حمایت همه جانبه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی به مناسبت حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی و تنبیه این رژیم متجاوزگر، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم ۚ وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ وَلِیُبلِیَ المُؤمِنینَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ﴿۱۷﴾ سوره مبارکه انفال

این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست.

به فضل و قوه الهی عملیات وعده صادق با رمز یا رسول الله در سکوت بی شرمانه برخی از کشورهای حامی رژیم خبیث رقم خورد.
بی شک هیمنه پوشالین رژیم منحوس اشغالگر قدس درهم شکست و این مهم چیزی نبود جز عزم و اراده خدای متعال و قدرت ایمان غیور مردان پاسدار نظام جمهوری اسلامی ایران.
رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی که پس از ماه‌ها کشتار سبعانه کودکان و مردم مظلوم غزه، بی‌شرمانه به قلمرو حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تجاوز نموده و هفت تن از عزیزترین فرزندان شجاع میهن اسلامی‌مان را به شهادت رسانده بود، سرانجام با توکل الهی و دستور ولی امر مسلمین، امام خامنه ای (حفظه الله)، سخت تنبیه شد تا طعم وحشت از نتیجه زشت‌کرداری خود را با درماندگی و عجز تمام، بچشد و همه جبهه باطل و شیطانی “تنبیه متجاوز” را ببینند و عبرت بگیرند.

امروز انقلاب اسلامی ایران مامن همه مظلومان جهان بوده و ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورمردان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان کشید و به رشادت غرورآفرین پاسداران که موجب شادی عمیق همه مستضعفان جهان را پدید آوردند افتخار نمود .
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن حمایت از این تنبیه متجاوز، از نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر نموده و برای آنان نصرت الهی را طلب می‌نماید که «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم».
به فضل الهی این تنبیه سخت، مقدمه فروپاشی تمامی ایادی استکبار و در راس آن اسراییل جنایتکار خواهد بود.